L'imprese di logistica di vestiti italiani applicanu a tecnulugia RFID per accelerà a distribuzione

LTC hè una cumpagnia di logistica italiana di terzu chì hè specializata in cumpiendu ordini per cumpagnie di vestiti. A cumpagnia usa avà una facilità di lettore RFID in u so magazzinu è u centru di cumplimentu in Firenze per seguità spedizioni etichettate da parechji pruduttori chì u centru gestisce.

U sistema di lettore hè statu messu in opera à a fini di nuvembre 2009. Meredith Lamborn, un membru di a squadra di l'investigazione di u prughjettu RFID di LTC, hà dettu chì, grazia à u sistema, dui clienti anu avà pussutu accelerà u prucessu di distribuzione di prudutti di vestiti.

LTC, cumpiendu ordini di 10 milioni d'articuli annu, aspetta di trasfurmà 400 000 prudutti RFID-labelled in 2010 per Royal Trading srl (chì pussede i scarpi high-end di l'omi è di e donne sottu a marca Serafini) è San Giuliano Ferragamo. Tramindui cumpagnii italiani incrustà tag RFID EPC Gen 2 in i so prudutti, o appiccicà tag RFID à i prudutti durante a pruduzzioni.

2

 

Dapoi u 2007, LTC hà cunsideratu l'applicazione di sta tecnulugia, è u so cliente Royal Trading hà ancu incuraghjitu LTC à custruisce u so propiu sistema di lettore RFID. À quellu tempu, Royal Trading era sviluppatu un sistema chì utilizò a tecnulugia RFID per seguità l'inventariu di a merchandise Serafini in i magazzini. A cumpagnia di scarpi spera di utilizà a tecnulugia d'identificazione RFID per capisce megliu l'inventariu di ogni magazzini, mentre impedisce a merchandise persa è arrubbata.

U dipartimentu IT di LTC hà utilizatu lettori Impinj Speedway per custruisce un lettore di portale cù antenne 8 è un lettore di canali cù antenne 4. I lettori di u corridoiu sò circundati da fence metalliche chì, dice Lamborn, parenu un pocu cum'è una scatula di cuntainer di carica, chì assicura chì i lettori solu leghje tags chì passanu, invece di tag RFID adiacenti à altri vestiti. Durante a fase di prova, u persunale hà aghjustatu l'antenna di u lettore di canali per leghje e merchenzie impilate inseme, è LTC hà ottenutu una rata di lettura di 99.5% finu à avà.

"I tassi di lettura precisi sò critichi", disse Lamborn. "Perchè avemu da cumpensà u pruduttu persu, u sistema hà da ottene quasi 100 percentu di tassi di lettura".

Quandu i prudutti sò mandati da u puntu di produzzione à u magazzinu LTC, quelli prudutti RFID-tagged sò mandati à un puntu di scaricamentu specificu, induve i travagliadori movenu i pallets attraversu i lettori di a porta. I prudutti senza RFID sò mandati à altre zone di scaricamentu, induve i travagliadori utilizanu scanners di bar per leghje i codici à barre di i prudutti individuali.

Quandu u tag EPC Gen 2 di u pruduttu hè lettu cù successu da u lettore di a porta, u pruduttu hè mandatu à u locu designatu in u magazzinu. LTC manda una ricevuta elettronica à u fabricatore è guarda u codice SKU di u produttu (scrittu nantu à l'etichetta RFID) in a so basa di dati.

Quandu un ordine per i prudutti RFID-etichettati hè ricevutu, LTC mette i prudutti curretti in i scatuli secondu l'ordine è li spedisce à i lettori di corridoi situati vicinu à l'area di spedizione. Leghjendu u tag RFID di ogni pruduttu, u sistema identifica i prudutti, cunfirma a so correttezza, è stampa una lista di imballaggio per mette in a scatula. U Sistema d'Informazione LTC aghjurnà u statutu di u produttu per indicà chì questi prudutti sò imballati è pronti à spedinu.

U venditore riceve u pruduttu senza leghje u tag RFID. Da u tempu à u tempu, però, u persunale di Royal Trading hà da visità u magazinu per piglià l'inventariu di i prudutti Serafini cù lettori RFID.

Cù u sistema RFID, u tempu di generazione di listi di imballaggio di i prudutti hè ridutta di 30%. In quantu à riceve e merchenzie, trasfurmendu a listessa quantità di merchenzie, a cumpagnia hà avà bisognu di solu un impiigatu per compie a carica di travagliu di cinque persone; ciò chì prima era 120 minuti pò avà esse cumpletu in trè minuti.

U prughjettu hà pigliatu dui anni è hà passatu per una longa fase di teste. Duranti stu periodu, LTC è i pruduttori di vestiti travaglianu inseme per determinà a quantità minima di etichette da utilizà, è i migliori posti per l'etichettatura.

LTC hà investitu un totale di $ 71,000 in stu prughjettu, chì hè previstu di esse rimbursatu in 3 anni. A cumpagnia prughjetta ancu di espansione a tecnulugia RFID per a cugliera è altri prucessi in i prossimi 3-5 anni.


Tempu di Postu: Apr-28-2022