Differenzi di tag RFID
I tag o transponders d'identificazione di frequenze radio (RFID) sò picculi apparecchi chì utilizanu onde radio di bassa putenza per riceve, almacenà è trasmette dati à un lettore vicinu. Un tag RFID hè custituitu da i seguenti cumpunenti principali: un microchip o circuit integratu (IC), una antenna, è un sustrato o stratu di materiale protettivu chì mantene tutti i cumpunenti inseme.
Ci sò trè tippi basi di tag RFID: passivi, attivu, semi-passivi o passivi assistiti da batterie (BAP). I tag RFID passivi ùn anu micca una fonte di energia interna, ma sò alimentati da energia elettromagnetica trasmessa da u lettore RFID. I tag RFID attivi portanu u so propiu trasmettitore è a fonte di energia nantu à l'etichetta. I tags passivi semi-passivi o assistiti da batterie (BAP) sò custituiti da una fonte di energia incorporata in una cunfigurazione di tag passiva. Inoltre, i tag RFID operanu in trè intervalli di frequenza: Ultra High Frequency (UHF), High Frequency (HF) è Low Frequency (LF).
I tag RFID ponu esse attaccati à una varietà di superfici è sò largamente dispunibili in una varietà di dimensioni è disinni. I tag RFID sò ancu in parechje forme, cumpresi, ma micca limitati, inlays bagnati, inlays secchi, tags, braccialetti, tags duri, carte, stickers è braccialetti. I tag RFID di marca sò dispunibili per parechji ambienti è applicazioni differenti,
Tempu di post: 22-jun-2022