Cù a migliione cuntinua di u cunsumu di e persone, l'industria di i ghjuvelli hè stata largamente sviluppata.
In ogni casu, l'inventariu di u cuntatore di monopoliu travaglia in u funziunamentu di ogni ghjornu di a gioielleria, passanu assai ore di travagliu, perchè l'impiegati anu bisognu à compie u travagliu basu di i ghjuvelli di l'inventariu per operazione manuale. À u listessu tempu, perchè certi volumi di ghjuvelli sò estremamente chjuchi, ma a so quantità hè grande, i sforzi basi di i ghjuvelli di l'inventariu sò abbastanza grande.
Tuttavia, postu chì a tecnulugia RFID hè introduttu in l'industria di i gioielli, i ghjuvelli ghjunghjenu l'elettronica, a gestione di l'infurmazioni, è migliurà l'efficienza di u travagliu di i ghjuvelli di l'inventariu, cusì hè abbastanza amatu da l'industria di gioielli.
Sicondu i dati pertinenti nantu à a industria di ghjuvelli, l'inventariu artificiale à i prudutti di a tenda in una gioielleria ordinaria. Stu travagliu pare simplice, in fattu, ci vole circa cinque ore. Per quessa, ancu s'è l'impiegati in a tenda anu sforzi d'inventariu d'altitudine, hè difficiule di fà un cuntrollu di tempu per ghjornu.
In fatti, l'inventariu di ghjuvelli hè particularmente impurtante di l'altri beni di lussu. Prima, i prudutti di ghjuvelli sò prudutti d'altu valore, è i paràmetri ligati à i prudutti di ghjuvelli sò à tempu prufessiunali è ingombranti. Siconda, per via di u voluminu relativamente chjucu di ghjuvelli, qualchì volta a lente d'ingrandimentu hè necessariu per inventà, è pò facilmente abbandunà in un angulu in un disordine occupatu. Inoltre, a gestione di u magazinu di cuntatori di gioielli multipli, ancu per prevene i prudutti preziosi arrubati da l'inventariu di gioielli.
Allora, cumu utilizà a tecnulugia RFID per fà a gioielleria più efficau per compie u travagliu di basa di i ghjuvelli di l'inventariu?
Dopu chì u persunale di compra hà finitu l'acquistu di ghjuvelli, u persunale pertinenti hà da installàtag RFIDper ogni ghjuvellu prima chì i ghjuvelli pusonu u bancu. Scrivite codificazione elettronica di produttu (EPC) cù un lettore RFID per implementà a relazione di ubligatoriu trà e tag RFID è i prudutti di ghjuvelli.
Quandu i gioielli di u cuntatore hà una tag RFID, u persunale pò ottene u monitoraghju in tempu reale di i gioielli di u contatore operandu un urdinatore, è ùn hà micca affettatu u travagliu di vendita di l'impiegatu.
Ogni contatore hè furnutu cù lettore RFID, chì aiuta u persunale in tempu reale, veloce, accuratamente inventariu di ghjuvelli in u bancu, chì migliurà assai l'efficienza è a precisione di i ghjuvelli di l'inventariu di a tenda. Inoltre, a tecnulugia RFID riduce assai l'input umanu è di u tempu di l'imprese in l'inventariu di gioielli, riducendu i costi operativi, è migliurà l'efficienza di gestione.
Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021